Tuesday, August 18, 2009

Vandalisme


Ha, nampak tak apa yang ditulis tu? Inilah satu lagi
perangai budak2 ni yang terlebih kreatif.

Motto sekolah ni digantung dalam dewan. Mmg bdk2
tahun 6 yang selalu guna dewan ni. Suspeknya pun
dah dikenalpasti.

Entah bila masa dia mencontengnya pun tak dapat
dipastikan. Tapi bila dikesan tahu pula takut, siap lari
menyorok lagi.

Apalah nak jadi ni...

9 comments:

MuMMy 2 Haqq said...

hahahha...aduhh...no komen lah. anak sy pun esok xtau cemana gaya..

Saliza said...

Arni,
Agaknya inilah harga yang perlu dibayar bila tiada hukuman rotan di sekolah...

HaSue said...

hehee..ader jugak lagi bebudak sanggup wat benda2 nih yer kak..

Webmaster@Echam said...

Hahhaha.. nasib baik dia tulis rock kapak... memang nak kena kapak budak ni....

HaSue said...

anak sue yg pompuan nih wat vandalisme kat umah nih..merata dier conteng..ingat nak beli whiteboard laa cuti nih.dah dia minat nak nulis2 tu. :)

tangan hitam said...

ada harapan nak jadi rocker ni hehe

Saliza said...

Sue,
terlebih kreatif la budak2 ni, tapi silap tempat..

Dia conteng tu pasal dia rasa dinding kosong sangat, nak bg cantik rumah..hehehe

Saliza said...

Echam,
Nak rotan pun tak boleh, ini pulak nak kapak...

Saliza said...

Tangan Hitam,
mmg nak jadi rocker la tu kononnya tapi dia x tau tu semua zaman cikgu dia ni la dulu...