Thursday, August 13, 2009

Layan Movie

Aku tau ramai yang dah tengok movie ni.
Aku baru je tengok. Ye la, kat tempat aku ni
mana ada panggung. Aku tengok kat laptop je.

Best la movie ni. Aku ingat nak tayangkan kat
budak2 tahun 6 nanti selepas UPSR. Kasi dia
orang release tension..


6 comments:

Eyna's said...

Sy pun tak tgk lg...
akk d/load ke?

Sy skrang ni pun dlm koleksi mengumpul cite2 katun/animasi mcm ni.... Cite UP yg baru tu pun sy dah ada...cuma tak sempat tgk je lg....

Saliza said...

Na,
akak x d/load tp adik akak la..

Webmaster@Echam said...

Cikgu,
Takde panggung takpe. CD cetak rompak banyak kat pasar malam jengka pusat tu. hehhehe

relevan said...

Ajak murid2 tengok G.I Joe lah cik gu..

Saliza said...

Echam,
yg kawan malas nak tgk cd pirate tu pasal sokmo ngat nampok kepala org yg berjalan ke sana sini..
Lg satu, subtitlenya amatlah hampeh. Kawan pernah tgk Pirate of the Caribbean di bantainya translate cetak rompak carribean..
Tiap kali ada sebut pirate mesti subtitlenya jd cetak rompak...

Saliza said...

Encik Relevan,
GI Joe mmg ada dlm perancangan..
Tp cikgunya kena tgk dulu(jd lembaga penapis filem), kalau ganas sgt, x lulus...