Wednesday, August 12, 2009

Lebah..

Lepas rehat, semasa nak menunggu masa konvoi berbasikal,
ada dengar budak2 ni bg tau ada sarang lebah. Dia orang kata
besar. Aku masa tu tak sempat la nak menengoknya.

Selama ni tak ada pun. ingatkan biasa-biasa je la. GB pun
dah pegi tengok, dengarnya la.. Lepas tu, hari ni ada unit
beruniform dan TKRS macam biasa la buat di bilik KH.
Masa tu pun tak teringat pun pasal sarang lebah yang
budak2 dok sebut tu..

Masa nak balik, member cakap pasal sarang lebah tu.
barulah lah aku tengok. Mak oi, besar sgt weh.. Mmg
boleh membahayakan budak2 ni. Dia orang ni lagi kita
larang pegi dekat, lagi dia nak pegi..
Korang tgk la sendiri..


Pandangan jauh..


kasi zoom sikit...

Siapa yang biasa uruskan hal2 macam ni? Bomba ke?

6 comments:

Eyna's said...

Besarnya kak...
seram weh nengoknye...

Saliza said...

Tu ler..mmg bahaya la
mana tau kot2 ade yg pegi baling batu ke..

Webmaster@Echam said...

Budak2 ni bukan boleh caya. Kang ada plak yang jadi hero pegi baling lebah tu. Terjun sungai aok wehhhh...

Saliza said...

Tu la yg takut tu, jengka 20 mana nak cari sungai..

relevan said...

Lebah singgah jer tu..tak merbahaya jika tak diganggu..kalu panggil pakar lebah pun dia org sengih jer..tiada madu lagi..boleh panggil Bomba Jengka..demi keselamatan murid2 dan guru2..

Alin's said...

Eeee kak seriaunye nengok sarang lebah tu..besar tul..Saya bab2 gini yg tak leh ni..cepat2 le ikhtiarkan sesuatu sblm terjadinye perkara yg tidak diingini..bukan ape karang kalau dh mula serangan naye jgkkn especially pd anak2 murid tu..k.take care