Thursday, August 13, 2009

Award!!!

Wah, bangga ni. First time dapat award.
Award cute ni dr orang jauh nun di Sarawak.
Sapa lagi kalau bukan HaSue yang rajin
memasak tu. kalau masuk rumah dia mesti rasa lapar..
Sbb masakan yang dia tayang sedap2 belaka..

Terima kasih ye Sue. So, inilah award yang aku dpt.


Dan aku nak memanjangkan lagi award ni kepada
beberapa rumah yang memang selalu menjadi tempat
lepakku. Kadang2 aku tinggal jejak, kekadang tak
tapi mesti aku jenguk setiap hari.

Ingat nak bg kat Eyna juga tp sbb Sue pun dah bagi kat
ko, so inilah dia my penerima award, (drum roll please...)

1) Echam
2) Encik Relevan
3) AzMas
4) Mommy2Haqq

P/S: Ini entry autopublish tau..Jangan ingat aku ponteng mengajar pulak..

8 comments:

Webmaster@Echam said...

Huiyooooo........ Koi dapat award wehhh.. Time kasih banyak2.. Ingat jugek aok kat koi yekkk... hehhehe

MuMMy 2 Haqq said...

poohhh paliiihhhh..koi pon dapat jugok award! Mekasey la yek! Aok mmg baek hati la! hehehe..

AzMas said...

Tima kasih kak saliza.. saya amik ni tanpa ragu2. Tak malu ni.. he he he

Saliza said...

Echam,
Sudi-sudikan lah ye..

Saliza said...

Arni,
Sama-sama...

Saliza said...

Mas,
Nak malu apanya..
Mmg nak suruh amik pun..

relevan said...

Kome pun terima award ni dgn senang hati..tq Saliza..

HaSue said...

akak..mekasih sudi amik award yer :)