Monday, October 5, 2009

Sesekali Teringat

Aku kan ada beli printer baru masa PC Fair dulu.
Siap boleh scan dan copy bagai. Tapi tak pernah
try. Kalau print, masih guna printer lama.

Jadi, hari Ahad tu aku pun try la nak scan. Puas
la dok fikir nak scan apa. Last-last aku belek album
lama. Best juga kalau sesekali melayan gambar
retro ni..


Atas dari kiri : Fiza, Nor, Nora, Norma, Shiha, Yan, aku, Adib dan Wan
Bawah dari kiri : Yus, Syelly, Zue, Azlin dan Lina

Tak ingat pulak aku ni masa tingkatan berapa. Tapi
yang pasti antara form 4 atau form 5. Masa ni ikatan
antara kami semua memang rapat giler.

Yang best, 8 orang antara kami ni dah dapat jumpa
semula masa reunion tahun lepas. Bila lagi dapat
jumpa semula ya?



Yang ni pulak masa reunion tak rasmi tahun 1997. Masa ni aku
tengah belajar kat maktab. Aku sanggup ponteng kelas sehari
sebab nak pegi reunion ni. Ye la, dorang semua study kat area
KL/Selangor. Aku je jauh kat Penang..

Best sangat, kami ada handle banyak game untuk bebudak
asrama yang nak ambil SPM tahun tu.

Sekarang ni ramai dah jadi bapak dan mak orang. Dah ada
tugas dan tanggungjawab masing-masing. Cuma aku harap
silaturrahim antara kami semua akan berkekalan...

3 comments:

Hanisham Ab Halim said...

Kak Saliza,
Best yek kalau ingat balik zaman dulu kala...

Saliza said...

Echam,
sesekali layan blues...hahaha

Kak Long said...

terkenang semasa dulu,
hatiku berasa rindu... hehehe
Lama tak jumpa teman masa sekolah.