Thursday, October 15, 2009

Fesyen Aidil Fitri 2009

Ok, kali ni aku nak tayangkan fesyen yang digayakan
oleh anak murid aku masa jamuan raya baru-baru ni.
Tak banyak gambar yang aku dapat ambil sebab aku
telah ditugaskan sebagai hakim.

So, mari la kita lihat. Aku adalah hakim yang sedikit bias.
Harap maklum ye...


Yang ni comel berkebaya


Gaya yang amat tak boleh blah..


Aksi terhebat tahun ini.. tutup mata


Amacam, ada gaya model tak?


Fuyoo..


Sweetnya dia..


Si manis 12..


Selendang sapa la yang jadi mangsa ni..


Yang ni pemenang untuk tahun 6


Eh, dia lagi? Kan aku dah kata, aku hakim yang bias...

Ok, that's all folks! Enjoy the show....

6 comments:

musang said...

wa2 kecik2 lg da pndai bergaya..
bila besar nnti mesti ade sorang dua yg jd model nih

Hanisham Ab Halim said...

Akak,
Diorang ni dah boleh pegi interview jadi Gadis Melayu ni...

Relevan said...

Cerah ni boleh jadi model..

Saliza said...

Echam,
ha, kalau ni tak pe la kot..

Saliza said...

Encik Relevan,
cerah masa depan...

Saliza said...

Reds,
nak tempah ke?