Tuesday, October 13, 2009

Menu Jamuan


Ish, bila la nak abis entry pasal jamuan aku ni kan?
Tak kisah la tu. Masa raya tak dan nak bergambar
bagai, masa jamuan raya pulak yang sakan aku ambil
gambar. Layan kan je la ye?

Menu ni semua masak sendiri tapi bukan aku yang
masak tau. GPK HEM yang masak. Aku jadi bendahari
je. Dia nak duit, aku hulur je, yang penting resit mesti
bagi, kalau tak, susah aku...


Nasi jagung



Ayam Masak Merah


Nasi impit


Dalca dan kuah kacang


Rendang dan tepung pelita


Kuih raya


Pencuci Mulut


Air sunquick

Jamuan bermula lebih kurang pukul 10.30 pagi
dan tamat lebih kurang pukul 12.05. Sedang elok
je tamat waktu persekolahan.

Jemputannya terdiri daripada AJK PIBG, GPW, Staf
Felda, Guru dan kakitangan serta famili. Meriah la
acara jamuan tahun ni.

PIBG ada sponsor hadiah untuk pakaian raya paling
cantik bagi budak-budak. Nantilah next entry aku cerita.
Best gak tengok budak-budak ni posing gaya model.

6 comments:

relevan said...

Salam Saliza..ajok lah kome sekali lain kali tau.. he he..

Webmaster@Echam said...

Kak Saliza,
Aii kak.. ari2 cite makan ni. Tak tahan koi nengok..

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak Karamu

Saliza said...

Encik Relevan,
Insyaallah kalau kome ande lagi kat sekoloh ter taun depan yek?

Saliza said...

Echam,
memang itu le tujuannya pun..
Mengganggu konsentrasi orang, hahaha

Saliza said...

Pak Karamu,
terima kasih sudi menziarah..
Singgah la selalu.