Thursday, October 8, 2009

Jawab Tag Echam

Bagus gak ada tag dari Echam ni. Sebab otak
tengah beku tak tahu nak tulis entry apa. Ada cerita
tapi cam malas je nak taip.

Ok la, sebab aku salah seorang follower ECHAM.COM
ni, maka aku dengan suka hatinya nak menjawab
tag ni...

Nama Penuh:

Noorsaliza binti Mohd Hadad

Nama Panggilan:

Noor, Saliza, Ija, Teh, Mak Teh, Manja

Asal:

Jengka, Pahang

Umur:
33 tahun

Status:

Single....but unavailable

Pekerjaan:
Cikgu

Contact no:

Ish..tak ingat pasal tak pernah dail no sendiri..hahaha

Email / YM:

saleyza@gmail.com

Hobi:


Baca novel, surf internet dan nonton TV

7 comments:

Webmaster@Echam said...

keh..keh..keh...

Kak saliza dah jawab tag koi....

relevan said...

Salam Saliza..
Kau layan tag budak Echam ni yer?..ishkk he he..

Eyna's said...

kak liza...rase2 mcm sy tau jawapan yang akk tak ingat tu...

nak sy bantu ke?

heheheh

Saliza said...

Echam,
tengah rajin, jawab je la..

Saliza said...

En. Relevan,
Layan kan aje la...

Saliza said...

Eyna,
kat sini ko kena lupa...
Tak boleh ingat..hahaha

MuMMy 2 Haqq said...

baiknye teacheerrr..kalo aku yg jadi teacher..ntahlaa...