Monday, September 14, 2009

Sebelum Kursus

Sebenarnya, aku la antara yang selalu tau maklumat
awal tentang sesuatu kursus. Sebab aku adalah antara
orang yang rajin buka emel sekolah. Bila balik rumah, aku
selalu mengadap internet, so sambil2 tu aku buka emel.

Bila aku tau kena gi kursus dan di KL pulak tu, aku dah
risau sangat. Macam mana nak pergi? Last year buat kat
Cherating je tapi siap sediakan bas. Tahun ni buat kat
KL tapi bas tak ada. Mula-mula tu aku call sorang cikgu
lelaki, janji nak follow dia.

Lepas tu bermula lah episod bursa saham. Ya, banyak
call keluar dan masuk. Yang tak best, ramai member
kamceng tak dapat pergi. Kak Tie GB dia tak bagi pegi,
Shikin tengah tunggu hari, Sab pulak anak menyusu badan.
Bak kata Kak Wi, "Kita je yang tak ada alasan Za, konfem
kena pergi"

Hari Jumaat tu, Kak Wi call kata ada bas tapi tempat terhad.
Wah, ni sudah bagus. Tak payah la nak drive ke tempat
yang aku tak tau tu. Tapi kak Wi lagi cekap, dia call utk bg
tau yang dia dah reserved tempat untuk aku dan Rina.

So, masa korang baca entry ni aku on the way ke bus
stand nak naik bas. Semoga aku selamat sampai..
Balik kursus nanti, kalau aku rajin, aku citer la. Kalau tak,
kita cerita pasal raya je la..

Korang dah bayar Fitrah ke?

8 comments:

Hanisham Ab Halim said...

Koi bayor doh....

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

laa..akak tinggal nur nih..
uhu...nak itottt..

kursus elok2 kak.. nak citer kat sini ek.. take care
=)

Jess said...

Raya dah hampir, lagi kena attn kursus kat KL, susah juga ya

Relevan said...

Alamak Fitrah..malam raya bayar..

Selamat berkursus cikgu Saliza..

Saliza said...

Echam,
bagus la tu..

Saliza said...

Nur,
Kalau tau Nur nak ikut akak suh driver bas gi ambik ari tu...hahaha

Saliza said...

Jess, thanks 4 coming here.
Mmg nak suruh habiskan duit yg tak berapa nak ade ni..

Saliza said...

Encik Relevan,
malam raya yer? Pastikan jangan lupa..