Thursday, September 3, 2009

Bunga Api!!!



Best pulak tengok
anak-anak sedara ni main bunga api.
Teringat pulak zaman aku dan adik kecik2 dulu.

Main bunga api cap kucing ni la juga.



Dulu-dulu satu paket bunga api ni berapa sen je.
Sekarang ni punyalah mahal. Isi dalam satu
paket tu
dah la ada 8 batang je. Tapi sebab nak
biar dorang
merasa meriahnya puasa macam
zaman2 aku dulu,
beli juga la..




Tambah-tambah lagi dorang puasa pun masih
tak tinggal. Layankan aje la.
Ni pun belum masuk
7 likur lagi, nanti bila dah pasang pelita, mesti
lagi meriah..

9 comments:

eyna said...

Syoknya zaman main bunga api nikan...

mase ni lah banyak baju yg belubang kena percik dik api bunga api ni...

Teringat kenangan lalu kan...

Saliza said...

Akak kan Na, bukan takat baju tapi alas meja plastik yang baru mak pasang lagi kena...Tapi sampai sekarang mak tak tau akak punya kerja..

Eyna's said...

hahahha...

kalau tau sah2 kena piat tu kan...

ngeh3...

Webmaster@Echam said...

Akak saliza,
Loh.. awal betoi anak sedara aok main bunga api... Koi tak beli lagi kat anak koi ni...

Saliza said...

Echam,
nak wat guane, dah melambok orang jual, kena la beli...

dr.todak said...

Aslmkm..
saya yg cap kucing ni je yg berani main..yg lain takut skt..hehehehe..kt bandor pusat dah ade ke org jual mercun?

relevan said...

Salam Saliza..

Baik2 nanti terbako..

Saliza said...

Dr Todak,
Waalaikumsalam. Yg cap kucing ni apinya cantik sikit pada yg kertas tu.

Pada hemat akak, haruslah ada dah skrg ni sbb kat 18 pun dah ada jual...
(Lama dah x ke bdr pusat)

Saliza said...

Encik Relevan,
Dijamin selamat...