Saturday, July 11, 2009

Kem JUC


Ari ni aku kena bw 8 org bdk aku ke Kem JUC Mate di SKBP.
Yg aku sakit ati sgt, ada la sorg murid aku ni x nak pegi..
Kalau dia bg tau awal senang nak cari ganti.
Ramai sgt yg nak pegi tp terpaksa tolak.
Yg dpt peluang pulak tolak mcm tu je...

Yg aku geram sekali tu, aku siap pegi rmh dia nak pujuk..
Tp dia boleh kunci pintu bilik.. Mak dia dah siap tendang pintu,
tp x jln gak.Last2, aku tinggal je la. Dah la kejar masa nak ke sana.
Sume org tgh tunggu bdk2 aku je masa aku smpi..



Anyway, kem tu berjalan lancar la. Puas ati gak aku dgn
pencapaian anak2 didik aku ni. Maknanya dorg x de la
ketinggalan berbanding skolah lain. Lbh krg sama je level.
So, seharianlah aku di SKBP. Balik td hujan punyalah lebat.
Sib baik masa tu dah msk jengka aku..


No comments: