Thursday, July 23, 2009

Hari Gaji!!!

Ari ni org gomen gaji. Aku x terkecuali la.
Alah, kejap je merasa pegang duit banyak..
Lps tu, terus pegi agih2kan tmpt lain.
Byr keta, bil2 dan brg dapur.

Aku mmg beli brg dapur utk stok sebulan.
X caya? ha, tgk gambo bwh ni. Ini pun ada lg ni
blm tambah. Ini pun gula x beli bln ni. Dah dua bln
pun x beli gula..Kebetulan gula yg org sedekahkan
masa majlis tahlil arwah ayah msh ada lg..



Aku n mak selalu beli brg dapur kat KS Walk in Mart.
Harganya pd aku ok la.. Lg pun, tmpt dia agak selesa la.
So, ari ni brg dapur n byr keta selesai.
Tinggal bil2 lg blm settle. Bil astro dah ada, bil tepon je blm.
Bil letrik mak aku settle, bil air akak aku settle.

Nama aje dpt gaji tp abis pun cepat je...
Eh, lupa la.. aku dpt 2 keping duit RM50 br ari ni..
Aku suka psl ada gambar pokok sawit.. ha ha ha..


Depan


Belakang

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Seronoklah ye dapat gaji..... jimat sikit raya dah dekat.....

Saliza said...

Yang Gambi,
Ye, itu sudah tentu.
Anak murid ramai, tentu kena simpan awal2..

Eyna's said...

Heheheh...banyak borong...
Sy ujung minggu kot kalau gi ngambik pun...

Oh...duit baru ek...
sy tak pnah tengok dan dapat lg stakat ni...