Saturday, July 4, 2009

Kasut Tumit Tinggi


Kasut tumit tinggi ni dihadiahkan oleh seorang anak murid tahun 2 sempena hari guru.
Aku suka sgt kasut ni. Tu pasal aku letak atas meja aku.

Ini sebenarnya cellphone holder. Tp cute sgt.
Yg kelakarnya, masa dia bg tanda harga pun ada lg. Mak dia lupa nak buang kot..

X kisahla brp harganya.. mahal ke murah ke.. yg penting keikhlasan dia memberinya dah buat aku terharu.

Lg pun, mcm yg selalu aku bg tau pd bdk2 tu: " yg penting apa yg teacher ajar korang faham dan boleh praktikkan."

P/S: Entry ni sebenarnya nak try mskkan gambar je...
Kira menjd la kan?

1 comment:

armouris said...

info tentang kasut tumit tinggi kat sini - High Heels Are Bad