Thursday, June 2, 2011

Ke KLIA n I-City


Assalamualaikum.

Lama benar membiarkan blog ni bersawang. Tak sempat nak jenguk
pun. Nak kata sibuk, rasanya macam biasa saja, Tapi bila nak update
tu ada saja yang mengganggu. Bila anak nak periksa, kena la mamanya
pun cuti online.

Lepas tu pulakpasal kamera. Nak update tak bergambar rasa macam
tak best la pulak. Mula-mula tu, kamera tinggal kat jengka masa aku balik
cuti raya cina dulu. Ok, stop membebel memberi alasan....

28 Mei hari tu, aku menghantar mak mertua, abang ipar dan birasku
ke KLIA. Mereka akan mengerjakan umrah. Sebenarnya, mak mertua
ada bagi hint nak ajak aku pergi teman dia tapi hubby berat hati nak
bagi pergi. Dia berhajat nak pergi sekali, Tak apa la, insyaallah ada rezeki
kami nanti.

So, kami dari rumah pukul 3.40 pagi sebab check in barang pukul 5. Biasa
la, orang tua kan nak tepat masa. "Kami" tu ialah family aku dan family
kakak ipar. Abang ipar cuma datang berdua saja dari Kuala Lipis sebab
keluarga isterinya (biras aku la..) akan mengadakan kenduri menyambut
menantu.


Abang ipar yg depan n biras di belakang tu


Me with anak2 buah


Meriahnya suasana walaupun di awal pagi..

Malam tu aku dan hubby bawa family kakak ipar melawat ke I-City. Aku
pun dah lama tak pergi. Bayar parking pun dah mahal. Nak masuk ke
Snow World pun mahal bayarannya. Ada macam-macam game pulak tu.
Dah macam Genting pulak aku rasa... Dah tak seseronok macam dulu.




No comments: