Thursday, June 23, 2011

Busy

assalamualaikum.

Minggu ni aku sibuk dengan persiapan untuk Hari Terbuka.
Dah lama aku tak pegang kelas ni. Kat sekolah lama dulu,
sebab banyak jawatan lain, so memang tak pegang kelas. Kat
sini, kena pegang kelas. Lagipun, kat sini banyak sangat kelas.
Hampir semua cikgu kena pegang kelas.

Kat sekolah lama, simple saja rekod pelaporan murid. Kat sini,
macam-macam nak kena buat. Buku Adab Belajar, PLBS, Kad
Merit dan macam-macam lagi la.

Tadi dah ada taklimat untuk Hari Terbuka yang akan diadakan
pada 28 Jun nanti. Aku nak snap gambar semua yang nak kena
ditandatangan oleh parents tapi yang kelas aku punya masih
lagi kat dalam bilik GPK 1. Entah bila la dia nak pulangkan...

Ok, apa-apa hal pun, nanti aku update lagi...

2 comments:

Nizam Awang Brahim said...

Kene time busy gitu la weh

Saliza said...

Nizam,
masa kat jengka dulu pun busy gak tapi tak dek la gini..

JD, nama aok ni sama je dgn nama laki koi rupanya..