Saturday, June 18, 2011

Kl Gangster



Assalamualaikum.

Hari ni nak story pasal aku tengok movie ni malam tadi.
Hubby la yang nak sangat tengok movie ni. Balik kerja
petang tu dia terus pergi beli tiket. Show time pukul 8.45
malam. So, lepas maghrib la gerak dari rumah.

Bila tengok trailer filem ni, nampak macam best. Tu yang
hubby nak sangat tengok. Dan yang pasti lepas keluar dari
panggung, aku rasa tak puas. Tak puas sebab sekejap sangat
filem ni. Tak sampai sejam setengah pun...

Dan ikhlas aku cakap, bagi aku la kan... filem ni lagi best
dari Fast & Furious 5. Sungguh.... Hubby aku masa Fast 5 tu
siap berdengkur lagi.. Tapi Fast 5 tu tengok kat rumah la...

Walaupun penuh dengan babak gaduh, tapi ada juga babak
lawak dan sedih. Sedih yang sangat sampai aku hampir
mengalirkan air mata. Tapi tak mengalir sebab babak tu
tak lama sangat..

Lakonan para pelakonnya pun hebat-hebat belaka. Nak-nak
lagi si Aaron Aziz yang masih segar lagi diingatan sebab jadi
Seth Tan dalam Nora Elena. Sampai dalam panggung pun
boleh dengar orang sebut nama Seth Tan.

Syabas la buat Syamsul Yusoff. Filem kedua Syamsul yang
aku tengok ni. First yang aku tengok ialah Khurafat. Filem-
filem dia yang lain aku tak layan pun.

No comments: