Monday, June 27, 2011

Pameran Buku di SACC


Assalamualaikum.

Sebenarnya aku tau pasal pameran buku ni dari wall facebook aku.
Sebab ada announcement dari NB Kara sdn bhd. Aku memang suka
dengan karya Norhayati Berahim ni. Dan awal-awal lagi aku dah
ajak hubby untuk pergi.

Kebetulannya pulak, Sabtu baru ni hubby tak kerja dan aku pun tak
ada kokurikulum, maka berjalan la kami ke SACC tu lepas hantar
anak ke rumah mak nya.

Masuk aje dalam tu, dah jumpa dengan Karangkraf punya booth.
Besar kawasan yang dorang dapat. Tengok-tengok novel Alaf 21 dan
Prima. Ya Allah, jadi gila nak memilihnya. Rasa macam nak borong
semua. Nak-nak lagi bila sales assistant tu kata ada diskaun. Dan
bagus juga sebab dorang ada la syorkan mana-mana novel yang best.

Lepas tu. masuk dalam lagi, dan jumpa lah booth Nb Kara ni. Aku
memang sure yang ada tu Norhayati Berahim tapi nak tegur malu
la pulak. Bila aku beli buku dan pembantu jualan tu kata nak sign
tak, sebab penulisnya ada.. Terus aku kata ya tapi silapnya lupa nak
suruh hubby snap gambar sebab excited sangat...


Yes, ni yang mahal ni...

Lepas tu round lagi dan jumpa pula booth yang ada buku dari Kaki Novel.
Member aku si Eyna baru je beberapa malam lepas call dan promote
pasal novel dari Kaki Nopvel ni. Ya Allah, memang tak reti nak pilih
buku mana nak beli. Siap minta hubby tolong pilih tapi dia tak nak
sebab katanya aku yang nak baca.. hehehe

Lepas tu carikan buku cerita untuk anak dan buku-buku latihan juga.
Murah sebab hanya RM1 je untuk satu buku latihan. So, ambil untuk
semua subjek UPSR. Harapnya rajin la dia buat latihan nanti..

Oh ya, aku juga dapat tengok novelis Siti Rosmizah yang tengah sign
untuk buku dia kat satu booth. Tapi aku tak beli novel dia, dapat tengok
in person la... Moh kita tengok gambar hasil belian aku kat Pesta Buku
Selangor tu...


Enam buah novel yang aku beli


Tengok dari atas lak..

Nanti-nanti aku buat entry tiap-tiap satu novel ni...

No comments: