Sunday, March 28, 2010

Cuci Kereta


Masa aku guna kereta kancil dulu, aku cuci sendiri
je kereta. Tak reti la nak hantar ke mana-mana
tempat cuci kereta. First time aku hantar ke car
wash ialah masa org bank nak tgk kancil tu sebab
ada org nak beli.

Wah, lepas pada tu, bila virus "M" datang, masa
kereta comot, mana ada car wash kat Temerloh ni
semua aku pergi. Yang tepi sungai Pahang, dekat
Petronas bandar baru, Paya Pulai, bawah Plaza Temerloh,
semua aku redah.

Tapi, lepas tu, aku jumpa satu car wash yang baru
je dibuka dekat LHDN, jalan menghala ke pasar.
kat situ la aku hantar kalau virus "M" menyerang.
Servis nya ok kat situ, auntie tu pun dah kenal
aku, kalau customer lain kena RM10, aku kena RM8
je..

hahaha.. nampak sangatnya aku tak de idea sekarang kan?
kerja banyak, tak tau mana satu nak buat, tu yang membebel
tah pape ni..

1 comment:

Relevan said...

Bagus basuh kat car wash..basuh kat rumah guna banyak air..