Monday, March 22, 2010

I'm Back.....

Assalamualaikum...

Setelah sekian lama menyepikan diri, sekarang aku
telah kembali ke blog yang dah nak bersawang ni.
Kalau nak cerita pasal sibuk, aku tahu semua orang
ada kesibukan masing-masing.

Ye, aku dah kembali ke rumahku pada 3/3 yang lalu.
Petang tu lepas je siap pasang lampu dan kipas, terus
je aku dan family tidur kat situ. Balik ke rumah kilang
sekejap untuk ambil toto, bantal dan baju untuk
pakai pergi sekolah esoknya saja.

Esoknya (4/3) baru pergi angkut barang-barang lain.
Nama aje duduk menyewa hanya 2 bulan, tapi kalau
tengok barang atas lori....macam bertahun dah...
Sekarang ni masih dalam proses mengemaskan
kawasan luar dan dalam rumah.

Gambar rumah yang latest pun aku tak sempat nak
ambil lagi. Cuti sekolah tu sibuk dengan kenduri. Dan
aku pun sampai hari Khamis masih pergi sekolah.
Memang tak bercuti langsung...!

Seronok je baca orang boleh pergi holiday mana2
dalam cuti ni... Tak pe la, demi anak murid..

3 comments:

Relevan said...

Selamat kembali berblog cikgu..luangkan sedikit masa untuk blog..hehe!

Mokde said...

ye betul ... selamat bkembali berblog

Saliza said...

Encik Relevan n Mokde,

Terima kasih... Insyaallah, akan aktif kembali..-)