Thursday, December 31, 2009

Pindah Rumah

Sibuk betul aku sekarang ni. Mana taknya, dah dekat nak
buka sekolah ni,asyik berulang ke sekolah je la kerjanya.
Meeting tak habis-habis.

Lagi satu projek, aku tengah dalam proses nak renovate rumah
yang aku duduk sekarang. Kiranya nak buang terus la pattern
rumah felda yang lama tu. Tengah cari rumah nak disewa.
Tengah sibuk kemas barang. Tak tahu mana satu nak di buat
dulu.

Yang aku risau tu pasal tak dapat la nak surf internet. Bayar
free je la streamyx aku tu nanti..Wa, boringnya..

9 comments:

relevan said...

Yuran sekolah berapa kena bayar cikgu?..

relevan said...

Yuran sekolah berapa kena bayar cikgu?..

Saliza said...

En. Relevan,
dgr ceritanya RM30 lebih je..
Kome tak sure sbb bkn AJK PIBG.

redNing said...

pattern rumh felda camne ek...

syahbandar87 said...

muga rmh br bawa kehidupan baru yg lbh baek lagi tuk akak:)

Saliza said...

Red,
kak nak tunjuk pun dah tak de.

Saliza said...

Syah,
Mudah2an..
Amin...

amalhaj said...

assalamualaikum cikgu!
salam bertandang dari teman.

YnaaOhYnaa said...

cekguu cekguu =)