Tuesday, January 19, 2010

Tahun Baru..

Assalamualaikum.

Setelah sekian lama menyepi, hari ni aku dapat curi masa sikit
untuk update. Macam yang diberitahu, aku dah pindah rumah
sementara rumah baru tu nak di buat.

Meh tengok gambar rumah yang dah diruntuhkan pada 1/1/2010
yang baru lalu. Tak sempat nak snap gambar rumah lama sebab
tengah sibuk memindahkan barang. Bila dah runtuh, baru sempat
snap gambar.


Habis...


Rumah kongsi.. ha ha ha..

Kitorang duduk kat rumah belakang ni sampai 5/1/01, lepas tu
dapat sewa rumah kilang felda. Lepas tu rumah belakang ni pun
dirobohkan, tinggal sikit je tempat pekerja tu tidur..

Ok, itu saja buat masa ni. Jumpa lagi...

2 comments:

redNing said...

nk buat banglo ke kak

Saliza said...

Red,
tak de la banglo..
sekadar tempat berteduh sbg menunaikan wasiat terakhir arwah ayah akak je..