Sunday, December 20, 2009

Pusing kepala

Assalamualaikum semua..

Dah lama juga kawan try nak menyiapkan jadual
waktu persekolahan untuk tahun depan ni. Minggu-
minggu awal hari tu, kawan dah buat. Dah siap pun.
Tapi lepas tu GPK ada buat adjustment sikit. Tu
yang sampai hari ni tak siap-siap lagi.

Kawan buat jadual ni secara manual saja. Sebab
cikgu sekolah kawan tak ramai, tu pasal la senang
buat manual. Kalau cikgu ramai, sengaja cari nahas
la buat manual ni.

Yang buat kawan pening kepala ni, sebab kawan baru
perasan yang untuk kelas tahun 3 tu untuk subjek
Englishnya sampai 4 kali dalam sehari. Sebelum rehat
ada, lepas rehat pun ada juga. Ah sudah, puas la
pulak nak mengadjustnya. Kawan rasa kawan dah
susun molek dah, cantik sangat dah tapi ada juga
salah...

Nak mengadjustnya pulak, bukan senang. Yang silapnya,
satu subjek je, tapi terpaksa melibatkan subjek lain,
kelas lain dan guru-guru lain jugak..

Ish..pening kepala lah kawan..

Ini entry luahan perasaan. Kalau simpan karang, rasa nak meletup dah kepala ni..

4 comments:

redNing said...

xpe la kak...luahkn je ape yg patut..biar tenang sket

dell said...

hehhe. english year 3? mcm ku kenal jek sape yg bakal mengajarnye.. :p
slow2 laa kak... i believe u can do it!

Saliza said...

Red,
ha, baru lega nih..

Saliza said...

Dell,
ha, tau tak pe..

tapi dah settle semua hari ni..