Friday, November 20, 2009

Hari Anugerah Cemerlang


Ini adalah acara standard semua sekolah setiap tahun.
Dan seperti tahun-tahun yang lepas, tugas aku tetap
la sama iaitu bahagian hadiah. Walaupun dah berbuih
mulut minta GPK KO bagi jadi AJK bahagian lain sebab
aku sibuk nak berkonvokesyen. Tapi dah orang bagi
kepercayaan tu, terima sajalah dengan tangan terbuka.
Nasib baik jadi AJK je bukan ketua macam tahun lepas.

Hari Anugerah ni diadakan pada 17/11/2009 yang lepas.
Betul-betul lepas aku cuti konvo. Masa full rehearsal hari
Isnin tu aku tak ada. Nasib baik la ada yang tolong bagi
tau yang GB minta pakai baju batik, kalau tak aku sorang
la yang tak tau..

Sekolah jemput Pegawai Pelajaran daerah Maran untuk
rasmikan majlis. Tapi beliau tak dapat datang dan hantar
wakilnya iaitu Pengetua Sekolah Menengah Jengka 12, Encik
Bahari.


Pengetua SMK Jengka 12 yang baju hitam tu

Semua acara berjalan dengan lancar. Walaupun bermula agak
lewat tapi acara dapat dihabiskan sebelum pukul 12.


Persembahan sajak sebelum pasukan koir menyanyi


Nyanyian lagu Nyalakan Tekad


Persembahan dari murid Tahun 6

3 comments:

relevan said...

Tahniah pada yang cemerlang..yang tak cemerlang jangan putus asa..tunggu PMR pula..

ok pencapaian UPSR sekolah cikgu ni?..

Saliza said...

Next entry ye Encik Relevan

Red said...

hmm bru je nk tanya..mr relevan dh tya dulu..