Monday, November 9, 2009

Graduation Nite Dinner


Dinner ni dibuat kat Wisma Belia di Indera Mahkota, Kuantan.
Hari Jumaat 6 November yang lepas. Aku pergi berlima dengan
member sekelas yang lain. Meeting point ialah kat rumah Eyna.
Janji nak gerak dalam pukul 3 jadi aku dari rumah pukul 2.30 ptg.

Sampai rumah Eyna, kak Jue dah ada. Kak Jue dari Jerantut, dia
gerak awal sebab hari Jumaat tu hujan berterusan dari pagi so
dia takut tak lepas kot2 air naik. Lepas tu tunggu la Kak Nisa and
Kak Zue pulak. Sebab berlima jadi paling praktikal ialah Honda CRV
Kak Nisa la.

Lepas Kak Nisa sampai, terus kitorang memulakan perjalanan ke
Kuantan. Masing-masing tak tahu pun Wisma belia ni kat mana.
Tapi Kak Nisa pernah duduk and kerja di Kuantan, jadi dia banyak
tahu jalan. Kak Jue pulak on kan GPS dia. Kitorang cari Wisma Belia
dulu sebelum ke tempat menginap. Sesat sikit nak cari jalan masuk
sebab terlepas simpang.


Kami menginap di rumah tamu UITM. Memang selesa betul kat situ.
Kalau sewa hotel, dah lah mahal, sempit pulak tu. Tapi rumah tu
selesa sangat. Lengkap peralatan semua. Majlis bermula pukul 8.30
dan berakhir pada jam 10.30 malam.

Moh layan gambar.


Ni bilik aku.. Macam bilik pengantin jer


Ruang tamu


Ruang dapur


Bilik mandi n toilet

Tengok dalam gambar pun dah nampak selesa kan? Ada 3 bilik
kat rumah tamu UITM ni. 2 bilik tu katil macam bilik aku dan
satu bilik lagi 2 katil single. Kitorang dapat sewa sebab Kak Nisa
dulu kerja kat UITM ni la sebelum jadi cikgu. Jadi dia masih ada
member yang boleh sewakan bilik ni.

Masa dinner punya gambar pulak.


Ni table kami. 8 orang satu table.


Antara menu yang ada


Aku n Eyna


Aku, Eyna, Kak Zu n Kak Nisa


Berdiri: Zarina, Zawiah n Rodina
Duduk: Aku, Eyna, Kak Zu, Kak Nisa n Kak Jue. Sian Kak Jue
tak berapa sihat masa ni...
Kami dari PPT Mentakab


Kak Nisa is one of twelve best students from Pahang.
Proud of you, Kak. Usia memang bukan halangan..


Nampak benar kami betul2 kosongkan perut untuk dinner...

Jadi itulah ceritanya majlis dinner untuk meraikan bakal graduan
macam aku. Minggu depan aku konvo.. Bestnya!

2 comments:

deeazlin said...

Tahniah akak...Seronoknyekn..Dh abis dh..Selamat berkonvo....Kome lmbt le lg..takpe follow nanti...hehehe

tarantula said...

Tahniah!!!!! Samalah kita ye...jom masuk web SPP daftar 41 o.k