Thursday, July 1, 2010

First Try

Nak try apa pulak ni? Sebenarnya esok, Jumaat (2/7)
adalah kali pertama aku nak try drive ke rumah suamiku
di Rantau Panjang, Klang.

Ye, aku belum dapat tukar lagi. Masih lagi di Jengka dan
suami bekerja di Klang. Minggu lepas suami dah balik
sini. Minggu ni aku pulak nak try ke sana. Suami yakin
je aku boleh sampai tapi aku yang masih berbelah bagi,
boleh ke tak....

Memang la mencabarnya bila duduk berjauhan macam
ni. Kredit telefon, tak payah cakap le. Tu yang aku sanggup
tukar dari celcom ke maxis supaya sama dengan suami.
tak la rasa sangat. Kalau masa guna celcom ari tu, RM30
tu abis 30 minit je cakap. Last-last, sms je la.

So, doakan aku agar selamat memandu dan selamat
sampai ke destinasi aku ye. Selamat balik semula ke
jengka tentunya...

5 comments:

redNing said...

wahh sejak kawen nih..umh pon dh tukar bru

kak mna gmbr kawennya..nk tgk huhuhhu





ni link bru sy:

http://nightwishez.blogspot.com

Webmaster@Echam said...

Salam kak Saliza,
Koi doakan aok selamat sampei dan selamat pulang ke jengka. Kuatkan semangat wehhh, org Pahang kan terer.. hehheheh....

Saliza said...

Red,
asyik tukar link je ye...

Gambar tu nanti dah approved baru upload ye? skrg ni semua kena dpt izin dulu dah...

Saliza said...

Echam,
terima kasih atas sokongan aok..

relevan said...

Selamat memandu..hati hati dijalanan..