Monday, July 18, 2011

Pra Sukan

Assalamualaikum.

Sekarang ni sekolah aku sedang sibuk nak menjalankan
aktiviti sukan tahunan pada 24/7 ni. Pelik sikit la, sebab
kalau kat Jengka dulu, sukan kena buat awal. Kat sini
lambat la pulak. Dah tu, tahun 6 nak trial pada 26/7 ni.
Tapi siapa la aku nak mengomen kan? Ikut aje la..

Aku dapat rumah Kuning (Satria). Kat sini ada 8 rumah
sukan dengan menggunakan nama kereta proton. Dah dua
minggu berlatih dan start esok ada acara akhir untuk acara
padang.

Acara balapan akan berlangsung pada 24/7 di Stadium Kota
Raja. Untuk esok sampai Khamis, aku akan jadi hakim lompat
tinggi dan untuk di stadium nanti, aku kena bahagian hadiah.
Sekarang ni pun tengah sibuk buat preparation untuk
perbarisan rumah aku. Temanya kartun dan kami buat
maskot Pikachu...

Ok, that's all for now.

5 comments:

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

8 rumah sukan?
banyaknye kak..

semoga jadi hakim yg bijaksana..
hehe..

take care!

Eyna's said...

Kak liza...buat bulan 6 ke atas tu arahan dr kementerian start tahun ni.... pahang pun dah banyak skolah start bulan 6... kitorang je dah terbuat awal...sebelum jumpa @dapat pekeliling....hehehhe

Tp rasa memang kurang sesuai buat sekarang...bz nak UPSR...kalau dah lpas UPSR...bebudak lain plak nak exam akhir tahun... kelam kabut rasenya....TAPI...ialah kan ...siapalah kita nak mempertikaikan semua ni.....

Saliza said...

Nur,
mmg byk... akak pun surprise sgt sbb budaknya ramai. Sukan ni untuk thp 2 aje.. 1500 orang budak sesi pagi jer...

Ha, mmg hakim yg tdk bias pun...

Saliza said...

Eyna,

oh ye ke? Sbb sekolah lama akak dah settle sukan bulan 4 ari tu..

Good luck utk trial UPSR ya?

Eyna's said...

Alhamdulillah kak...budak ada peningkatkan...cuma sy agak takut skit,.... rase mcm soalan agak senang.... takut UPSR sebenar nanti diorang x mampu buat... P3 % baru 70 lbih...skarang melonjak ke 90lbih.....mau tak terkejut.