Wednesday, December 29, 2010

Short Update

Assalamualaikum.

Just nak share ngan korang. Aku dah dapat surat penempatan baru.
Aku dapat Sk rantau Panjang, sekolah anak tiri aku. Suka sangat dia
bila aku bagi tahu.

So, 27/12 ari tu, aku pergi lapor diri. Dah jumpa GB, GPK 1 dan GPK Ko.
Asasnya, aku dah tahu apa yang akan diajar dan apa tugas dalam Ko. First
impression, GB rasanya ok, begitu juga dengan GPK nya.

Tapi sekolah besar la. Ada sesi pagi dan petang. Masa mula jumpa GB tu
dia kata aku may be akan ajar sesi petang sebab cikgu mate yang tukar adalah
sesi petang. Mean, akan ajar Year 1,2 or 3 la.. Tapi GB suruh aku jumpa dengan
GPK 1 untuk confirmkan.

Bila jumapa PK 1, dia kata dia tarik aku sesi pagi. Akan ajar mate untuk Year 5,
4 kelas semuanya dan akan pegang kelas 5J. So, aku happy sebab dapat sesi pagi.
PK bagi tau cikgu je ada seratus lebih dan murid semua sekali 3 ribu lebih kot.

Esok, ada meeting. Aku tengah berdebar ni. Maklum le, tempat baru. Harap
aku akan dapat sesuaikan diri.

No comments: