Monday, February 8, 2010

Latest

Mari kita ikuti perkembangan rumah aku.
Selalunya, aku pergi tengok rumah ni lepas
Asar la. Balik sekolah kadang-kadang dah
dekat pukul 4.

Tapi tak setiap hari aku pergi. Kalau ada latihan
sukan kat sekolah memang tak jenguk la. Sebab
sekarang ni kat sekolah pun memang sibuk
dengan macam-macam aktiviti.

Ok, first gambar ni aku ambil masa hujung bulan
Januari hari tu. Tak ingat pulak la tarikhnya.


Masa ni atap tak sampai lagi.


Yg ni pun hari sama juga


Yg ni pulak 5/2/2010.

Sila abaikan saiz gambar ye. 2 Gambar yg diatas guna
hp murah, sebab tu gambar kecik sikit.


Ni pun 5/2/2010

Ok, yg bawah ni latest punya. Diambil pd 7/2/2010.
Dah siap plast luar dan dalam.




Bdk baju merah itu sedang tunjuk rajin....

Ok, bye

11 comments:

relevan said...

Nanti siap rumah buat kenduri..jangn lupa ajok kome makan makan..

relevan said...

Nanti siap rumah buat kenduri..jangn lupa ajok kome makan makan..

redNing said...

tak lama lgi siap la nih..best ar duk umh bru

Saliza said...

Encik Relevan,
insyaallah...

Saliza said...

Red,
Nampak gayanya gi2 la

Qaseh Mas ita said...

salam,rajinnya budak baju merah tu.

Kak Long Mawar Merah said...

Dah nak siap rumah baru..
Lepas ni sibuk mengemas dan menghias pulak...

eyna said...

Wah...nampak cantik gak design dia...

Ni yg lagi tak sabo nak datang kenduri bulan 5 nanti ni...hehehhe

syahbandar87 said...

eh akak dh de keluarga eh..x prnh pulak perasan akak letak gmbr keluarga akak kt sini..mksd sy gmbr nga anak2 ke.mybe sy x prsn kut..

bape orng yang akan menghuni rmh ni ye.hehe

Saliza said...

Qaseh,
saje tunjuk rajin sebab nampak akak nak ambil gambar

Kak Long,
betul sgt tu. La ni tgh pening memikir semuanya.

Eyna,
Surprise....

Syah,
Akak duduk dgn family lg. Insyaallah, hjg bln 5 nanti br akan memulakan kehidupan berkeluarga sendiri. Nanti akak jemput, kalau ada kelapangan dtg ya?

syahbandar87 said...

hehe..akak pahang kan..jauh tu.hehe..saya doakan muga akak bahagia sentiasa
:)