Friday, March 11, 2011

Cuti

Ya, cuti sekolah datang lagi. Apa yang best kali ni ialah aku
akan balik ke Jengka. Yeay, best! Baru la dapat rasa nikmat
balik kampung kan? Tapi aku balik sorang je la. Hubby kerja
dan dia dah bagi permission untuk aku balik.

Yang keduanya, setelah sekian lama baru la dapat rasa
nikmat cuti ni. Ye la, selama ni aku kan ajar Tahun 6 so, mesti
ada extra class tiap kali cuti. Tapi tahun ni, kat sekolah baru,
aku ngajar Tahun 5, so i'm free! Bebas merdeka....

Tapi kat sekolah baru ni pun, memang rilek juga. Cikgu Tahun 6
tak ada buat kelas tambahan pun. Pelik juga, memang tak sama
langsung macam kat jengka dulu. Tapi, apa-apa pun, aku memang
tak sabar nak bercuti. Nak jumpa member-member kat sekolah
lama.

Ok, happy holiday to me!

2 comments:

Jejaka Desa said...

Untungnye jadi cikgu yek.Cuti sesaje...

Saliza said...

JD,
mana2 kerja pun ada baik dan buruknya..

tang cuti, tu je yg buat org nampak untung..