Tuesday, June 22, 2010

I'm Back...!

Assalamualaikum.

Wah, dah bersawang rumah aku ni.
Entah ada org jenguk lagi ke tak pun tak tau.
Tp dah tuan rumah selalu tak de, takkan ada orang
nak datang ye tak?

Sorry la ye, kawan-kawan... Busy memanjang.
Lepas kenduri kat rumah aku, sibuk pulak dengan
budak-budak periksa setengah tahun.

Bila dah cuti sekolah, dah tak de kat rumah sini.
Ikut suami balik ke Klang. Lepas tu, 13 Jun ada
buat kenduri kat belah suami.

Lepas kenduri, balik kg suami di Sabak Bernam.
Hantar mak mertua pergi terapi pulak. Ziarah
sedara mara belah sana lagi.

Pas tu, mesti la nak pergi juga bercuti. Lepas tu
pulak, dah buka sekolah semula. So, memang
tak sempat nak update.

Tapi, alasan yang paling utama sebenarnya, rumah
kat Klang masih belum ada internet. Talian tetap
mmg tak ada pun... patutnya ari tu minta hantaran
modem broadband satu kan?

4 comments:

AzMas said...

selamat pengantin baru kak Saliza..;)

Saliza said...

Thanks, Mas...
tgh try jd cam Eyna.. isteri PJJ ( perkahwinan jarak jauh).. huhuhu..

relevan said...

Selamat kembali yer Cikgu..Selamat pengantin baru..

Eyna's said...

Selamat bergelar isteri PJJ...hehehhe...

Blajar pjj..kawin pjj.... apa lg yg pjj agaknye lpas ni kan....heheheh