Tuesday, May 11, 2010

Aktiviti Persatuan SN/MT



Sebenarnya, ini aktiviti minggu lepas. Setiap hari Rabu,
ada aktiviti kokurikulum. Berselang minggu antara aktiviti
unit beruniform dan kelab/persatuan.

Kebetulannya pulak, sekarang ni musim pertandingan untuk
Bahasa Inggeris, maka ramai yang kena berlatih untuk
choral speaking dan action song. Jadi ahli persatuan tinggal
beberapa kerat je..

Jadi bila Pengerusi persatuan cadangkan aktiviti binaan, aku
ok je la. Kebetulannya blok2 lego tu ada, tapi tak banyak sangat.
Tapi sebab budak2 tak ramai, maka tak perlu la mereka ni
berkongsi. Sorang memang dapat satu beg, binalah apa
saja yang boleh mereka fikirkan.

Jom, layan gambar la...


Ha, kan ke kosong kelas tu...


Boys.. apa lagi kalau bukan robot yg selalu diingatnya..


Khusyuk betul dia...


Tengok tu, sampai terbeliak biji mata konsentret..


Yang ni tak tahu berapa kali tukar fikiran....


Antara hasil kerja


Robot lagi...


berselerak ko....


One of my favorite.. bkn robot dah..


Setelah semua hantar. Byk juga bentuk yang unik...

4 comments:

rEd said...

waaa best tu main lego...mmg x igt dunia lah ni

Saliza said...

Red,
kreatif bdk2 ni...

Jejaka Desa said...

Kala koi buat sekarang pun koi ralit weh...

Saliza said...

JD,
release tension kan?